כדי לראות מאיפה הבעיה – נתק את החוט למדחס ידנית וחבר מספר פעמים ישירות למצבר הרכב
אם תקין – ייתכן שהמאוורר או אזעקה לוקחת זרם ומפריע לניתוק
מאוורר שמחובר לחוט המדחס – בזמן ניתוק המאוורר ממשיך להסתובב – הופך לדינמו שמזין את המדחס והוא לא מתנתק חלק > ניצוצות ונזק .
הפתרון – ממסר נפרד למאוורר או לסליל המדחס
לבעיות מוכרות יכולות לפעמים להיות סיבות לא מוכרות וכל פעם – כדאי תמיד לבדוק יותר מאופציה אחת ולהתייעץ ולשתף כמה שאפשר
כל האמור לעיל הוא מניסיון לקוחותינו – מהשטח לא מחליף הוראות טכניות וחוקים והגיון …
מומלץ להתייחס לכל הנ"ל כזווית ראיה נוספת לשיפור בעיה מוכרת ואין בה הוראה לפעולות המנוגדות להוראות הטכניות הרגילות ואינן באות במקום היגיון או פתרון בעיות אחרות שאולי קיימות במערכת